Blog Studio Design
Cele mai scumpe cuvinte cheie Google Adwords Google Adwords este serviciul online de publicitate care poate promova un website folosind ca principal coeficient de relevanta cuvintele-cheie (keywords). Oricine, de oriunde, poate folosi acest program pentru a promova aproape orice (interzise fiind industria adult, warez etc) pe baza cuvintelor-cheie care caracterizeaza afacerea, iar preturile pentru fiecare click (vizitator condus spre websitul dvs) sunt stabilite in functie de concurenta si licitatii. Acolo unde exista o cerere mare de reclama pentru un anumit cuvant-cheie, preturile cresc, iar acolo unde nu prea liciteaza nimeni, preturile pot fi minime, chiar la 10-20 centi / click. Trebuie mentionat ca gigantul american castiga, din Google Adwords, miliarde de dolari pe an – acestea fiind veniturile majore ale companiei.
Top cele mai scumpe cuvinte-cheie pe care le platesc strainii
Pozitia 1, cel mai scump cuvant-cheie pe care Google il exploateaza zilnic la maxim, este “Insurance” – pe romaneste, asigurari. Se stie ca in America, fara asigurare, viata este aproape imposibila, iar companiile de asigurari, pentru a-si putea promova afacerea pe internet, platesc peste 54 USD – atentie, pentru un singur click (vizitator)! Daca stam bine sa analizam evoluita din IT ,putem sa descoperim foarte usor ca proportional cu evolutia este si prostia celor care scot acele sume mari de bani si bineinteles a celor ce isi permit sa faca risipa de bani. Noi suntem cei care punem in vlaoare ideile sau propunerile ce le aveti. Ce este in piata IT pentru cei care nu cunosc sunt adevarte falimente deoarece castigul s-a vazut cum si in ce conditii are loc.
Cuvinte scump platite
Cuvantul-cheie “Insurance” nu reprezinta o exceptie pentru castigurile exorbitante pe care le face Google. Drept dovada, pozitia a doua este “loans”, cu un pret de peste 44 USD pentru un singur vizitator. Pe romaneste, “loans” coreleaza cu “imprumuturi” si “credite”, iar bancile nu au nici o retinere in a se confrunta la licitatii, pe piata de cuvinte-cheie Google Adwords – indiferent de pretul pe care urmeaza sa-l plateasca!
Topul acestor cuvinte
Mai jos, in topul celor mai scumpe cuvinte-cheie Adwords, pana in pozitia 20, sumele de bani care probabil, pentru piata de advertising din Romania intrec orice limite, coboara foarte usor de la 43 USD si ajung pana la 27.80 USD / click pentru ultima pozitie. In vremurile noastre un web site este o carte de vizita. Daca nu suntem cunoscuti cu afacerea ce o avem pe internet ,desigur vom ramane anonimi.Asadar avem nevoie de un Site ce atrage posibili clienti.
Cat plateste o companie de asigurari, intr-o luna, pentru audienta pe care o are?
Mai sus am stabilit ca un click pentru cuvantul-cheie “Insurance” costa 54 USD (sau aproximativ, pentru ca nu toate clickurile valoreaza la fel). Cat ar costa o campanie de promovare pentru o luna? Pentru a calcula, am intrat in Google Adwords si am cautat informatii despre cate cautari se fac, pentru acest cuvant-cheie, pentru o luna intreaga – rezultatul fiind 24.900.000 cautari / luna / pentru cuvantul-cheie “Insurance”! Desigur, nu toate expresiile de cuvinte care contin cuvantul “Insurance” costa 54 USD, insa cel putin cateva milioane de cautari lunare sunt taxate la aceasta suma exorbitanta – si atentie, doar de la un singur advertiser.
Analiza noastra
Este interesant cum un motor de cautare care, la inceput, era folosit doar pentru a gasi informatii, acum ajunge sa stoarca bani de la cele mai mari companii din America – oferind in schimb, nimic altceva decat o pozitie mai sus pe o pagina web! Realizarea site-urilor si web design-ul, au devenit, de-a lungul timpului, o arta cu influenta majora asupra activitatilor firmelor. Internetul a devenit cel mai popular mod de a-ti face publicitate. Prin intermediul acestuia iti poti prezenta firma, produsele si serviciile oferite intr-un mod modern si foarte avantajos. Totul pe un singur site! In ultimii zece ani, proporţia de utilizatori de Internet din România a crescut de 10 ori, ajungând de la 3,6% în 2000 la 35,5% în 2010 si este in crestere continua. Acestea fiind spuse, este de la sine inteles ca internetul este cea mai comoda si la indemana modalitate de a-ti usura viata.
GooGle Adwords
Cel mai mare program de advertising online din lume, Google Adwords, poate fi si cel mai eficient doar daca stiti cum functioneaza si ce trebuie sa evitati – pentru a genera rezultate cat mai bune afacerii dumneavoastra! Este demodat si incomod pentru multi utilizatori de internet sa exploreze magazinele si firmele de care au nevoie din usa in usa, mult mai util fiind sa acceseze de acasa paginile firmelor care ii intereseaza. Noi ne ocupam sa va realizam un site profesional pe internet, avand grija inca de la inceput sa punem toate detaliile la punct. Astfel noi ne preocupam ca site-ul tau sa detina un design placut, o prezentare de nota zece si o promovare asa cum se cuvine. Toate acestea pentru a ne asigura ca veti fi in fata concurentei si clientii vor apela cu incredere la dumneavoastra. Indiferent de simplitatea unui site, este foarte important ca acesta sa se integreze la nivelul standardului cu care lucram. Preturile difera in functie de pachetul de servicii pe care il vom oferi in urma cererii dvs.
Cum functioneaza practic Adwords?
Adwords este practic o piata de cuvinte-cheie. Fiecare afacere (website) reflecta anumite cuvinte-cheie, iar promovarea prin Adwords se caracterizaza prin reclama direct in motorul de cautare, sau pe alte website-uri care folosesc aceleasi cuvinte-cheie. In contextul in care cuvintele-cheie (keywords) reprezinta relevanta unei nise – reclama trebuie creata in asa fel incat sa ajunga acolo unde trebuie: in ochii celor interesati de ce promovati! De aici deducem un singur lucru: o campanie Adwords creata cu multe cuvinte-cheie va spori traficul, insa va ajunge si in ochii celor mai putin interesati! Impreuna cu alte elemente definitorii (denumire firma, sigla, slogan si alte elemente grafice), site-ul isi lasa greu amprenta asupra promovarii unei afaceri.Realizarea site-urilor si web design-ul, au devenit, de-a lungul timpului, o arta.
Studio Design categories
- Loading tweets...
You should follow us on Twitter